Copyright © Fariz Izhan
Design by Fariz Izhan
17 April 2013

Follower Blogspot Yang Ke 35


Follower blogspot aku yang ke 35. Terima kasih Lyana Kamarulzaman. Boleh check blog Lyana yang awesome kat lyanakamarulzaman.blogspot.com Terima kasih.

Semamangnya, aku suka nombor ganjil. Kalau jarak dekat-dekat macam 37 lepas tu 39, 41, 43, 45 dan seterusnya tu aku tak sempatlah. Tapi mungkin lepas nih aku akan buat lagi untuk follower yang ke 39. InsyaAllah.

Akhir-akhir ni aku asyik buat painting monochrome(cer search dalam google) je sebab aku nak sesuaikan diri dalam mereka cipta watak dengan lebih menarik. 

Latihan ini lebih berkesan untuk mendapatkan fizikal watak yang menonjol. Boleh juga untuk mendapatkan posisi yang menarik dengan lebih berkesan. 

Ok. Better aku stop. Dah bunyi macam lecturer plak, tapi aku rasa lecturer aku lagi sempoi.

Akhir kata, practice makes perfect. Dont give up ! Chaiyok !

0 ulasan:

Catat Ulasan